Elektronska bolniška- eBol

Ob uvajanju elektronske bolniške, smo imeli kar nekaj nevšečnosti. Starši so večinoma dobro sprejeli novost, ko bo sistem dodobra vpeljan, se nadejamo koristi zaradi tega tudi mi.

Radi pa bi opozorili na nekatere podrobnosti in sicer:

  • ko otrok zboli in potrebujete zanj bolniški stalež zaradi nege, to še isti dan ali dan kasneje sporočite v ambulanto.  Izjemoma lahko uveljavljate to pravico do treh dni nazaj, če zdravnik ob pregledu bolnega otroka tako presodi.
  • če ob obisku otroka trajanje nege ni bilo določeno in je še nismo zaključili ( je ostala odprta), ste dolžni v treh dneh, po zaključku nege, to sporočiti v našo ambulanto, da obrazec pošljemo na vaše podjetje.
  • sestra bo ob obisku otroka in odprtju nege zanj prebrala kartici tako otroka kot tudi starša, ki uveljavlja nego. Tako ob zaključku ni več potrebno obiskati ambulante, razen v primeru, če nego uveljavlja drugi od staršev, ki pa ga še nimamo v sistemu. Prav tako za uveljavljanje staleža zaradi spremstva ni potreben obisk v ambulanti, potrebno pa je v ambulanto dostaviti potrdilo ali izvid specialista.

Prosimo, da se poslužujete telefonskih klicev v zvezi z urejanjem bolniškega staleža v času, ko imamo ure za naročanje, ki jih ponovno objavljamo. Najmanj pa bodo vaša obvestila zmotila tekoče delo v ambulanti, če jih pošljete preko Gospodarja  zdravja ( več o tej aplikaciji si preberite spodaj ). Preko te aplikacije boste tudi prejeli povratno informacijo, da je zadeva zaključena.

2020-02-12T16:04:15+01:00